perjantai 7. tammikuuta 2011

Vähän kaikenlaista

Tänään olin panfussa ihan normaali päivä.Kamakone toimii elikä sinne hakemaan lahjat jos et oo vielä hakenut!Baletille vielä onnea kun hän oli ensimmäinen kuukauden bloggari meidän blogissa.Olin bloggareiden kanssa jonkun majassa kun otin baletista kuvan.



Vielki vähän painaa mieles miksen ollut vuoden panda vaikka oon panfussa melkein joka hetki mut eihän se sitä merkitse.Kaikki muistakaa mennä huomenna linnan terassille.Luulen että Manny tekee hienon terassin.Jos pääsette niin olkaa panfussa koska luulen että Ella,Max tai Kamaria tulee panfuun!



Oon nyt 45 tasolla ei enää oo pitkään kun oon viiskyt tasolla.Toisin kuin superman1 on 36 tasolla mutta hän tuli myöhemmin panfuun kuin minä elikä siin mielessä ihan ymmärrettävää.Muuten kun tulin 43 tasolle niin sain 5000 pandakolikkoa vaikka en ole kultapanda!Tässä vielä kuva .




Kiva kuva eks vaa.Tässä tulee vielä Supermanin kuva.













Siinä superman1 oli panfussa pitkästä aikaa.













Tassuttain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti