sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Panfussa taas.

Tänä aamuna olin panfussa tekemässä vähän kaikenlaista.Siel oli mun tietääkseni bloggari kerho jossa oli esim.Maisapanda,Mussukki,Tillervo ja Unimuru.Muuten arvatkaa kuka on meidän kahdeskymmenes lukija UNIMURU!Hän on siis kahdeskymmenes lukija ja saa palkinnoksi haastattelun ja hänellä on loistava blogi!


Tässä vielä pari kuvaa aamusta:

Siinä kuvas ei nyt näy ihan kaikkia mut aika moni.Voisitteko olla mun lukijoita jos pidätte oikeasti tekstistä mutt ette jaksa niin olis kivaa et niit lukijoit tulis itestään!










Siinä kuva ja siin näkyy vielä vähemmän kaikkia.














Jos piditte tekstist nii voisitteko kommentoida että tästä blogista tulis viel parempi?Mut nyt meen takas panfuun seikkailemaan!


Tassuttain

3 kommenttia:

  1. Ette sit laittanu mun tekemää yläkuvaa ja tilasitte ihan turhaa sen...:(

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti!!!!

    Tuota, miten se tehdään se haastattelu?

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  3. No mä teen sen ainakin sil taval et teen haastatelun kirjotan sen vaikka paperille ja kirjotan sen blogiin.Psst....se on aika työlästä!

    VastaaPoista