tiistai 18. tammikuuta 2011

Paulin huone!

Tänään pääsin panfuun vasta illalla.Menin panfuun ja tulin ihan outoon huoneeseen.Sit selvis Paul the kidin huone!Se on ihan mahtava!!!!En olis arvannu et Ella ja Max keksii nii hauskoja juttuja.Muuten se mun kilpailu on vielä siellä kilpailut sivulla elikä kommentoikaa sinne.


Voitteko kommentoida ja lukee mun supermanin blogii  ku oon huomannu et oon vaa pyytäny lukijoita, enkä tiedä luetteko sitä oikeesti nii lähettäkää vaikka kommenteissa kuinka moni teistä lukee tätä blogia!


Voitteko myös osallistuu kilpailuihin ja muihin juttuihin mut en haluu pakottaa.Niinkuin Iigor sanoi blogin lukijat tulee jos siitä tykätään!Ja se mun pitäis muistaa mutta toivottavasti te luette oikeesti tätä blogia!


Panfu on oikeesti ihan mieletön paikka ja oon varma et kaikki on sitä mieltä!Ja ajatelkaa Paul the kidin huone en olis koskaan keksiny noin kiva juttua!Mut toivottavasti te  bloggarit kirjottaisitte vähän enemmän koska Anskumuru ei oo kirjottanu kymmeneen päivään!Toivottavasti Anskumuru jatkaa.


Tässä vielä uudesta Paul the kidin huoneesta kuvia.Psst...Valmistautukaa putoamaan tuolilta!






Wow!Eks oo aika hieno.Tässä tulee vielä lisää.





Noni nyt näytin kuvia Paulin huoneesta.Toivottavasti piditte tekstistä ja muistakaa kommentoida!



Tassuttain








2 kommenttia:

  1. Mis toi Paulin huone on? Onks se se huone, jonka ovi on Kamarian torniin vievän oven yläpuolella? Ja mä sitten luen tätä blogia.

    VastaaPoista
  2. Joo se on siellä ylhäällä linnan terassilla .Kiva ku kommentoit!

    VastaaPoista