keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Moi taas!!

Moi!Sori ku en oo kirjotellu mut kyl mä nyt yritän aktiivisemmin!Kato ku mä olin kipeenä enkä pystyny melkein liikkuu ku olin ihan pyörryksissä.Ja supermanista tiedätteki et se pystyy harvoin kirjoittelemaan kun sil ei oo omaa konetta.Mut en nyt jaksa pitää tässä kauheeta oikeuden-käyntiä vaa mennää samantien asiaan!:lol:Ootteko huomannu kesän panfussa?Ihan mahtavaa!Mä otin ihan hulluna kuvia joita kohta saatte kattoa.Muuten se linnan terassi on ihan mahtavan näkönen nyt!Mä tykkään panfusta enemmän kun on kesä.Se lettupuoti liikku aika kummasti sinne urheilu kentälle mut sen löytää aika helposti ku siinä on se taikinapolku.Ja tänää sitte toimii kamakone taas kerran mut tasokone ei oo toiminu pitkään aikaan!:oops:Mut tässä nyt tosi paljon kuvia panfusta ku on kesä!Tässä näytän sitte ekana maauimalasta kuvia.







 Siinä!Mun panda hyppää noissa veteen!Sitte vielä yks kuva ja se on ihan mahtavan näkönen!











No mitäs sanotte?Mun mielest aika siisti!













Lähettäkää kommentteja jos piditte ja liittykää lukijaks!


Tassuttain





       

2 kommenttia:

  1. moikka superman1 ja esa55!Eiks ole harmillista kun anskumuru loppettaa panfussa ja blogissa olemisen piitkäks aikaa ehkä iäksi eiks ole kauheeta!!!! namu_panda

    VastaaPoista
  2. Joo!Oon ihan kauhuissani!Miks ihmees se lopettaa??En tiie mut toivottavasti palaa!

    VastaaPoista