perjantai 21. tammikuuta 2011

Max,Ella ja Kamaria panfussa.

Eilen Ella ja Max oli panfussa yhtä aikaa!Se oli mun eka kerta ku näin ne sillee.Nyt Max ja Ella jätetään sentään rauhaan että heidän päälleen ei mennä!!Se oli oikeesti mahtavaa sain kuvan mis ne molemmat vilkuttaa ja ole siitä ylpeä!

Tänään Kamaria oli panfussa ja hänen päälleen vielä mennään mutta kyllä se kohta loppuu.Näytän teill kohta kuvia panfusta kun he olivat panfussa.Olisiko hauskaa olla Ella,Max tai Kamaria??Mun mielest olis mahtavaa.Lähettäkää kommentteina olisiko hauskaa olla Ella,Max tai Kamaria ja mitä tekisitte.


Tässä vielä paljon sika hienoja kuvia:

Siinä on Ella ja Max.Ei nyt oo sitä hyvää kuvaa mut kyl toiki varmaan kelpaa.












Siinä on kuva missä Kamaria oli tänään.Seuraavaks kuva missä Kamaria lähti ja oltii viel sen kodis.















Siinä oli kuvat.Toivottavasti tykkäsitte ja laitan yhen videon tähän joka on mun mielest panfun paras biisi!











    Siinä se on hyvä video lähettäkää kommentti jos
     piditte!










Tassuttain

4 kommenttia:

  1. Hei! Oon nyt sun blogin lukija! Mutta miten saan lukijaks niin et siin lukee "Captain" ja se mun pandan kuva mikä näkyy mun profiilissa? Ja huomasin että olin päässy tohon kuvaan Maxin viereen xP

    VastaaPoista
  2. Sun pitää kirjautuu ja muokkaa profiilia.Toivottavasti oli apuu!

    VastaaPoista
  3. Moi! Nyt mä luen teidän blogia ja muokkasin vähän blogia.... Tykkään videosta :)

    VastaaPoista