perjantai 8. heinäkuuta 2011

Kultapanda päivä+saan tänään oikeen kulta jäsenyyden!

Moi kaikki!:D
Tänään ku tulin panfuu nii oli sit se kultapandapäivä!
Ja sit saan myös tänään oikeen kultajäsenyyden!Ja sit aion blogata nyt tästä lähtien joka päivä koska mä haluun päästä kuukaudem bloggariks ja ei se oo ainoo syy vaan hblogin pitäminen on myöskin hauskaa!
Psst.....mitä pidätte uudesta taustasta?Mä tykkään siitä koska on se on värikäs!
Tänään  oli myös klo 11.05 bloggari kokus tai en nyt tiie olikse bloggari kokus mut hauskaa oli kummiski:D.Otin pari kuvaa siit kokuksesta mut ensiks vähän kirjottelen!
Mut en ihan usko et se oli blogi kokous koska siel oli ainaki 20 pandaa!
Eli voitte laskee siit kuvasta!
Mun pitää vielä kysyä kamarialta se paikka tänään missä tapahtuu jotaki outoo muutes meenki samantien kysymään.......Elikä viidakossa!
Siel ei kyl nyt oo läheskää 20 tyyppii mut näytän nyt vaikka ne kuvat jos teille sopii eli laitan siis nyt ne kuvat:D
Siin oon vakio tyyppi niinku ootte huomanneet et oon yleinsä aina tossa asussa ku oon kulttis:D


Tos oon rokkaava joulupukkixD En tiiä miks mut jotenki melkein kaikki oli tommoses joulupukki puvus
Ja mun on kyl pakko tunnustaa ettei tuolla oo ihan 20 tyyppiä.








Mut nyt oon sit blogannu tältä päivältä joten kuulemiin!
Tassuttain,
Esa55

Psst...kommatkaa!

1 kommentti:

  1. moi esa kiva kun taas alotit pikkasen bloggaamaan mut mä sit en ehi hirveesti et mä joskus bloggaan pikkasen mut jos sä jaksat ni hyvä.

    t:superman1



    PS: kiva kun saat kultiksen:)

    VastaaPoista