torstai 6. tammikuuta 2011

Tänään oli vähä ku bloggari kerho.

Tänään menin panfuun aika aikasin mut e ollu vuoden panda.Olin vähän niinku bloggari kerhos ja niist jotka oli siel oli tosi moni vuoden panda esim Gary2 oli siel ja se on vuoden panda.Veikkasin oiken et hannah on vuoden panda.Onnea näille vuoden pandoille tosi paljon.Halusin kyl itsekki olla vuoden panda mut kyllä niitä kilailuja vielä tulee.




Mikähän mahtaa olla seuraava kilpailu ne on yleensä tosi hauskoja!Attelin et palkitona sais jotain pukuja siitä vuoden pandast.Mut kyl mä luulen et joskus mut palkitaan viel jostaki kilpailust.Ihmettelin vähä ku Anskumuru ei oo paljon panfus mut sai sen palkinnon mut sehän oli   bloggari panda!Ella ja Max osaa kyllä järjestää kivoja juttuja!





Oon huomannu et Ella, Max ja Kamaria on ruvennu olee paljon enemmän panfussa mitä vähän aikaa sitte ja niithän näkee melkein joka päivä!Nuppu_ on alottanu uuden blogin et sinne vaan sitten lukemaan.Tykkään sen uudest blogist enemmän ku vanhasta ja Nuppu kirjottelee enmmän.Tässä vielä kuvia kun olin Uniellan majas:






Siinä näkyy Gary, airfairy ja paljon muita.












Siin eks oo siisti oon justii tullu tanssimast!













Tassuttain Esa55




    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti