torstai 7. heinäkuuta 2011

Moi:(

Moi kaikki mä oon supermanin kaa tosi pahoillani et me ei olla blogattu pitkään aikaa mut nyt alan käymään vähän enemmän panfus koska ensinäki saan ylihuomenna KULTAJÄSENYYDEN!!!!
Ihan sika hauskaa!!Elikä saatatte nähä mut nyt aika useesti!


Ootteko jo käyny Olokossa?
Mä en tykkää siit nii paljon xD!Panfu on mielest paljon parempi!
Mut te voisitte kertoo mulle kommenttejen auvul et mitä kaikkee on tapahtunu ku oon ollu poissa ku en oo nyt ihan kärryillä ku on paljon kaikkee uutta :D



Ja sit ne uudet levelit on kivat mutta mä oon sit vast 50 levelillä et älkää naurako mulle :D
Eli sit pliis kommatkaa et saan vähän tietoo täst paikast!
Ja muuten näytän teille nyt pari kuvaa ja toivottavasti pidätte ja sit ku tulee taas kuukauden bloggari äänestys nii ollis kiva jos äänestäisitte meitä xD
Mut täs on nyt ne kuvat:

Tos mä teen öö......
en mä oikeen tiedä:8











 Tunnistatteko mut tuolta :D
Ja siin otin ilmakuvan xD
















Siin oli sit tän päivän blogi hommelit ja huomen tulee lisää!
Morjens


Tassuttain,
Se ihan perus Esa55!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti