sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Kaikenlaista : D

Moi kaikki pandat sun muut xD!
Tänään on ollu  ihan kiva päivä panfus joka ei oo vielä ohi niin selitän nyt mitä siellä tapahtu xD.
Se oli hauskaa ku vedenalaises koulus tuli se ylläri!
Se oli hauska sekä pikkasen ärsyttävää :D....Mul on viel siit kuva jonka näytän ihan just ku kerkeette vähän rauhottumaan.
Mut nyt asiaan elikkä tasokone ei toiminu tänään:( Olisin saanu sen sika hienon taustan.Mut en yhtään ihmettele et se ei toiminu koska se toimi eilen :D.
Muuten olkaa varuillanne nimittäin MAXIN PITÄIS TULLA TÄNÄÄN PANFUUN!
Oon kyl nähny sen ennenki mut mun mielest Max on paras kaikista reporttereista!
Mut älkää sitte pliis menkö sen päälle koska meen sen päälle joka menee maxin päälle!
Eli olkaa siis kilttejä pandoja!
Ja tänään oli ihan sika ärsyttävää ku vedin sen San Franpanfus sen yhen pelin nii sit mulle tuli sillai et 4 oikein 1 väärin!
Ärsyttävää yhden askeleen päästä 500 coinssista!
Mut huomenna sitte uudestaan.....Mut täs nyt se kuva :D
Nii tommosta siellä tapahtu ja on tuolla aika paljon yli 20 pandaa mä lasken...28 pandaa voitte laskee paremmin ku voitte klikata tota kuvaa!
Mut ainaki yli 20 pandaa on pää asia!
Ja muuten mitä pidätte mun uudesta Lookista??
Psst...lähettäkää kommeis!
Mä ainakin tykkään siitä mut piti vähän ostella:D
Oon sit nykyään vähän pelottavan paljon panfus et älkää sit ihmetelkö!
Ja tänä aamul oli semmonen bloggari kokous josta näytän kuvan siel on myös HannahMontana!
Sin on kuva :D 
Nää kuvat menee nyt huonos järjestykses ku tää tapahtu ennemmin kun se toinen kuva!


















Mut nyt en jaksa enää blogata tältä päivältä joten kuulemiin :D




Tassuttain,
Esa55!

1 kommentti: