lauantai 9. heinäkuuta 2011

Me blogataan supermanin kaa nyt yhes!

Moi oon superman1 ja omistan tän vihreen värin nyt ja Esa55 on sininen xD.
Mul olis semmost asiaa et se robottijuttu on ihan kiva mut myös vähän ärsyttävä!
Ja oon sit nyt vähän vähemmän panfus mut koittakaa kestää: D




Ja sit semmost et mä kyl tykkäsin siit rock tanssi hommast aluks mut sit se rupes vähän ärsyttävää....
Ja muuten oon nyt oikee KULTAPANDA!
Sika hauskaa!Mut muistakaa sit äänestää meit kuukauden bloggariks tai muuten!xD
Mut koht sitte vähän kuvii täst päiväst ja muuten kaikki huhuilee et kamaria tulis tänään panfuu!
Ja nyt näytän kuvat ja muuten tasokone toimii tänää!!

Siin on yhen peteynkaa se on ihan kiva tyyppi lupasin sille et se pääsee tänne blogiin se on uskollinen fani!!
Olis kivaa jos päästäis kuukauden bloggariks!
Elikä äänestäkää meit kosk se olis kivaa saada vähän kuuluisuutta ku me ollaan pidetty tätä blogii aika pitkään nii olis kiva jos olisitte niin kilttei et äänestäisitte meitä! Ja voitteko kommata et luette tätä blogii koska mä luulen et kukaan ei enään kukaan lue tätä ku me ei olla blogattu pitkään aikaa:( Mut nyt on supermanin vuoro taas kirjottaa:)


Moi taas elikä mä pääsin 42 tasolle mut en saanu siitä mitään.Ja on ihan kivaa olla muutenki panfus vaikka se ei oo niin kiva kulttiksena:(Mut kyl se nyt kelpaa koska mä  pystyn bloggaa ja olee panfus ja pitää hauskaa!Ja muuten Esa oli ihan oikees et kommatkaa ja täs on sit yks kiva kuva!
No ihan kiva kuva vai?
Mä ainaki tykkään mut nyt tää varmaan riittää teille tältä päivältä elikä   kuulemiin!








Tassuttain,
Esa55 ja
superman1!










Psst....kommatkaa!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti