keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Pitkästä aikaa!

Moi kaikki!!! Mä en oo blogannu piiitkään aikaan ja nyt taas tulin. Mut asiaan,kun mä tulin panfuun ni sinne oli tullu niin paljon kaikkee uutta et mä en osannu päättää mitä tekisin. redface Ja muuten mulla jotenki lagas se kung fu homma kun vein se puun sille tyypille en muista nimee niin se ei enää vastannu mulle.confused  Ja täs kuvii.    


















Täs oli se kung fu tyyppi ja mä.

 Oikeestaan en tiiä kuinka vanha juttu tää on mut se oli viel ku tulin eli tää pingoo oli jotenki
hukuttanu kamunsa ja mä autoin ne takas yhtee.


Toi oli sen Pandalagelon maalaus ja just tää oli niist hienoin.
Tassuttain:superman1



ps sori tää oli pika postausrolleyesmoikka!!
Ja täs itse taiteilija

Tassuttain:superman1










P:S. Sori kun oli näin lyhyt postaus oli kiirerolleyes mut moido!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti