keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Soque!

Moi kaikki!lol


Mistä aloittais?No alotetaan Soquesta!wink


Tänää menin panfuun ja sitte siin oli se juttu et mitä tapahtuu.Sit mä kauhistuin!eekSoque oli loukkaantunut!Menin äkkiä sairaalaan ja puhuin lääkärin kanssa.Lääkäri sano et Soquen jalka parantuis 3 päivässä!smileOlin hirveen helpottunu!Mut Soquen jalkaan meni siis piikki.Sit lääkäri sano et Soque tarttis seuraa et se parantuis.Mä ainaki meen antaa sille seuraa koska on varmaan aika tylsää istua sängyssä ilman mitään seuraa!exclaimSentakii mä meen välittömästi!Mut kattokaa nyt tää kuvaa mitä pandat tekevät Soquelle!










Kattokaa nyt!Ensinäki Soquen pääle on heitetty vettä ja sen päällä ollaan!madSoque on ihan sama juttu ku muutki panfun vieraat SEN PÄLLE EI MENNÄ!!Soque on vielä eläin ja niin viaton et älkää menkö sen päälle!Tai vielä pahempi on heittää sen päälle vettä!Ja mä en aio kattoo semmosta ku Soquen päälle mennään tai joku saa maistaa mun vihan!




               




Se oli nyt siinä se teksti elikä moikka ja muistakaa käydä Soquen luona!wink



                                                          Tassuttain,

3 kommenttia:

  1. Moi voiks sä tulla mun blogin lukiaks? Mun blogi on:
    Annmaryn Panfu Blogi

    VastaaPoista
  2. moi annmary me saadaan ne hymiöt sillee et kopioidaan muualta ja sit pistetään teksteihin



    ja esamiks et tehnyt sitä soque hommaa mulle!

    VastaaPoista